xTHEOPHILUSx


    Historia xTHEOPHILUSx jest dość krótka i brak w niej burzliwych zwrotów akcji. To jednoosobowy projekt, więc mam informacje z pierwszej ręki.😉 Moja przygoda z graniem muzyki zaczęła się 27 lat temu, kiedy w wieku 16 lat zostałem wokalistą punkowego bandu. Mimo, że słuchałem metalu od wczesnego dzieciństwa to grałem praktycznie w samych punkowych i Oiowych kapelach. 

   Potem powstał solowy projekt, przy którego tworzeniu zdobywałem pierwsze szlify w homerecordingu. Po wydaniu albumu, intuicyjnie zacząłem grać mocniej i ciężej. W ten sposób powstało sporo muzyki, ale problemem były teksty . Do chwili, kiedy urodził się mój synek, byłem dość daleko od wiary i Kościoła, z różnych przyczyn, których nie będę tu wymieniał, bo każdy ma swoją drogę do Chrystusa. 
    Po narodzinach Dziedzica, poczułem, że muszę zrobić porządek w moich relacjach ze Zbawicielem. Zacząłem dość regularnie uczęszczać na Eucharystię, pierwsza, po prawie 20 latach spowiedź itd. W tym samym okresie odkryłem Chrześcijański Metal, który wcześniej traktowałem jako swego rodzaju egzotykę. No i wsiąkłem. Zaczęły powstawać teksty, nowe utwory i tak już poszło samo. Pierwszy album nagrałem już jakiś czas temu, jest gotowa okładka, jednak nałożyło się kilka czynników, które przedłużają jej wydanie. Czekając na uporządkowanie tych tematów, odkurzyłem stare utwory, które stylistycznie nie pasowały na płytę i po ekspresowym napisaniu tekstów, okazało się, że jest tego materiału na pełną płytę i EPkę. Obie opublikowałem na bandcamp. 
     Po opublikowaniu płyty "Bóg kocha nas wszystkich" odezwał się do mnie Cole z Coleiosis Records i zaproponował wydanie jej na CD. Płyta ukazała się kilka dni temu i jest dostępna na ich profilu bandcamp. Materiał jest bardziej melodyjny i mniej agresywny od płyty "Si Deus Nobiscum Quis Contra Nos", która, mam taką nadzieję, ukaże się niedługo nakładem Pro Patriae Records. 
      Równolegle nagrałem album punk rockowy pod nazwą Mr xTx o tytule "Kato Punk Rules", który również czeka na swoją kolejkę do wydania, ale brak jeszcze grafiki. Jeśli ktoś byłby chętny, zapraszam do współpracy. 
    To by było na tyle. 
Z Bogiem! Piotrek "Pirania" .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Christ-Core-Buttons